Video source missing

آنباکس بسته های حقوقی

آنباکس بسته های حقوقی:

آنها جی ۵  بسته های خود راکارتن گشایی می کنند. این آنباکسینگ از این نظر جالب و  متقاوت است که مخاطبان از نحوه اعتماد خود به روش جی۵ و امیدها و اهداف خود می گویند.

انتشارات جی ۵ برای آمادگی به نسبت زمانی که برای آماده شدن تا آزمون زمان دارید ، راه حل های متفاوتی را ارائه داده است :

بودجه بندی آموزشی (برنامه ریزی مطالعاتی)

با توجه به زمان شروع مطالعه شما برای آزمون وکالت، راه ها و نقشه های متفاوتی برای موفقیت شما فراهم شده است . اونها شامل مسیرها و راه هایی متناسب با زمان باقیمانده شماست.
بیشتر از ۹ ماه: مسیر (بسته) قدرتی
۶ تا ۹ ماه: مسیر (بسته) سرعتی
کمتر از ۶ ماه: مسیر (بسته) چتر نجات

برای مثال برای کسی که سه ماه تا آزمون وکالت فرصت دارد بسته چتر نجات پیشنهاد می شود که شامل موارد زیر می باشد:آیین دادرسی مدنی۴۱۱۲جی برگ از نص صریح قانون به همراه نکات کلیدی، توشه جزا۳۰۰۸جی برگ از نص صریح قانون به همراه نکات کلیدی ،توشه تجارت۱۹۸۴جی برگ از نص صریح قانون به همراه نکات کلیدی آیین دادرسی کیفری۲۷۶۸ جی برگ از نص صریح قانون به همراه نکات کلیدی ،اصول فقه۳۲۶۴جی برگ از نص قانون با استنباط از کتب دکتر ابوالحسن محمدی ،محمد خوانساری منطق صوری،خلیل قبله ای خویی،حمیدفرجی،سعید قافی،محمدرضا مظفرو جعفر سبحانی ،قوانین خاص۴۱۰۰جی برگ از نص صریح قانون به همراه نکات کلیدی.

تفاوت های بسته های قدرتی، سرعتی و چترنجات را در آنباکس بسته های حقوقی:

تفاوت اساسی که بین این سه نوع بسته وجود دارد تعداد جی برگهاست برای مثال تعداد جی برگها برای بسته قدرتی نزدیک به ۳۷ هزارجی برگ  می باشد در حالیکه برای چتر نجات نزدیک به ۱۸ هزار جی برگ می باشد که معادل نصف چی برگ های بسته  قدرتی است.

بنابراین شما می توانید بسته قدرتی را حتی اگر وقت کمی هم تا آزمون داشته باشید تهیه کنید و با مشورت مشاوران جی۵ به شیوه چتر نجات مطالعه کنید ولی در عوض در فرصت مناسب بقیه نکات حقوقی را وارد حافظه بلند مدت خود کنید.

پیشنهاد می کنیم که حتما آنباکس بسته های حقوق جی۵ را ببینید.

نمایش ویدیوی صدها جی برگ نکات حقوقی ، حتما ببینید!

اطلاعات بیشتر در مورد بسته های حقوقی جی۵:

راه حل های ویژه متناسب با وقت و انرژی شما

اطلاعات بیشتر در فروشگاه جی۵ :

بسته های آمادگی آزمون وکالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *