تقدیر از مهدی مالکی نژاد در همایش ایران خلاق

[vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px”][vc_column_text]

تقدیر از مهدی مالکی نژاد در همایش ایران خلاق

همایش ایران خلاق در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تاریخ دوازدهم مهر ماه سال جاری برگزار شده بود که متاسفانه مهدی مالکی نژاد مدیر عامل مجموعه جی ۵  به دلیل مشغله کاری نتوانستند در این مراسم حضور یابد. مهدی مالکی نژاد جزو برگزیدگان همایش بودند که لوح تقدیر و هدایا  به ادرس دفتر مرکزی جی۵ ارسال شد.

گفتنی است مالکی نژاد در همایش کارآفرینان برتر  سال نود که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ،با حضور کارآفرینان برتر کشور در اسفند ماه برگزار شد نیز حضور داشت و  از او به عنوان کارآفرین برتر  تقدیر به عمل آمد.

 

حضور آقای مالکی نژاد-کارافرینان برتر-جی5

 

همایش کارافرینان برتر سال90-آقای مهدی مالکی نژاد

 

 

تندیس کارافرین برتر-1اقای مهدی مالکی نژاد[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Comments 9

  1. سلام چندسال قبل جعبه جی ۵راخریدم ولی نتونستم استفاده کنم دلم مخواهد منم ازطریق جی ۵ بتوانم درآرمون وکلات موفق بشوم ولی ارلحاظ ارداده ضعیف هستم آیا کمکم می کنید منم جزء موفقین راه شما بشوم چکارکنم که برنامه ریزی خوب وموفقیت آمیزی داشته باشم

    1. دوست عزیز
      سلام
      لازمه ی رسیدن به هر موفقیتی این است که :
      هدف داشته باشید ، برای رسیدن به هدفتان برنامه ریزی کنید ، برای اجرای برنامه ها اقدام نمایید ، و با امید و پشتکار برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید.
      پیشنهاد می کنم به سایت جی۵لاین سر بزنید و پرسش هایی که آقای مالکی نژاد به آنها پاسخ داده اند رو مطالعه کنید و از راهکارهای ارائه شده تو زندگی تون استفاده کنید.
      http://g5line.com/
      در مورد آزمون وکالت هم ، منابع آزمون به صورت بسته های آماده وجود داره که با مراجعه به سایت جی شاپ می تونید اطلاعات بیشتر ی در مورد این محصولات به دست بیارید.
      //malekig5.com/shop/
      در مورد برنامه ریزی هم پیشنهاد میکنم به آدرس زیر سر بزنید.
      http://g5ask.com/455/g5box/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%DB%8C5-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87/
      اگر مایل بودید می تونید روزهای سه شنبه ، ساعت ۳ تا ۵ عصر با شماره های روابط عمومی تماس بگیرید و مستقیماً از خودآقای مالکی نژاد مشاوره بگیرید.
      ۳۲۲۳۴۵۶۷(۰۲۶) – ۳۲۲۲۹۴۶۷(۰۲۶)
      موفق باشید.

    1. دوست عزیز
      سلام
      لیست کلیه ی محصولات مجموعه ی جی۵، به همراه توضیحات و هزینه ها در سایت جی شاپ موجود است.
      //malekig5.com/shop/
      درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با شماره های روابط عمومی تماس بگیرید.
      ۳۲۲۳۴۵۶۷(۰۲۶) – ۳۲۲۲۹۴۶۷(۰۲۶)

  2. به نام خدا ضمن عرض سلام و خسته نباشید برخود فرض میدانم این موفقیق را خدمت دوست بزرگوارم جناب مهندس و همه جی ۵ای ها عرض تبریک داشته باشم . آشنایی من با جناب مالکی از سال ۷۶ بوده و یادم هست که دنبال یک موضوع خوب و کاربردی برای پایان نامه ام میگشتم که با پیشنهاد ایشان پایان نامه با موضوع جی ۵ بعنوان اولین کاری علمی پژوهشی در مورد این فکرافزار انجام شد و با نمره عالی و دستاوردهای بسیار جالب و شگفت انگیز در مورد این جعبه پشت سرگذاشتم. در پناه ایزد سربلند باشید .

  3. جناب اقای مهندس مالکی نزاد عزیزم شما برای من غول کنکورو به زانو در اوردید من تمام حرفهای شما را مثل یک الگو برای خودم قرار دادم با جی ۵ تا موفقیت راهی نیست به امید روزی که جی ۵ اساس اولویت اموزشی قرار بگیره. خوش به حال فرزندتون ویانا دوست داشتنی که با جی ۵ از کودکی عجین شده و به خاطر برکت وجودچنین پدر فرهیخته ای خیلی زود راه موفقیت خودشو پیدا میکنه

  4. باسلام وخسته نباشید خدمت اقای مالکی مشاوری دلسوز برای ما جی۵ ها.منم خدمتتون تبریک میگم.
    امیدوارم همیشه شادوسلامت باشید…

  5. جناب اقای مهندس مالکی نژاد بی نظیرند من خیلی قبولشون دارم سرشار از انرژی مثبت هستند واقعا به ایشون تبریک میگم

  6. ب عرض سلام خدمت جناب آقای مالکی

    این موفقیت را به جنابعالی و خانواده g5تبریک میگم .از خداوند منان برای

    شما وخانواده محترمتان ارزوی سلامتی وشادکامی دارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *