چرا باید تست بزنیم؟

چرا باید تست بزنیم؟


تست زنی معیار محک زدن داوطلب محسوب می شود، در حقیقت تا زمانی که داوطلب متوجه نقاط ضعف خود نشود نمیتواند آنها را برطرف کند یا آنها را به نقاط قوت تبدیل کند . دومین مورد اهمیت تست زنی در این است که اگر داوطلب نقاط قوت خود را متوجه نشود طبیعتا همچنان با شرایط زمانی و فشار های مطالعاتی قبلی به مطالعه خود ادامه میدهد که این روند ناخواسته باعث ایجاد خستگی و کلافگی در داوطلب می شود و در نهایت منجر به فرار از مطالعه خواهد شد.

پس به عنوان یک داوطلب باید توجه داشته باشید که با عنایت به سختی آزمونهای حقوقی مانند وکالت- قضاوت–سردفتری و… پس از مطالعه و انجام تکرار و مرورهای لازم، داوطلبان نیاز به شاقول کردن (تراز کردن) ساختمان مطالعاتی شان دارند. یعنی باید ببینید تاکنون آنچه از مطالعه تان ساخته اید چگونه بنایی ست، برای انجام این کار در حقیقت باید بتوانید تشخیص دهید نقاط قوت و نقاط ضعفتان در چه دروسی بوده است و همچنین آنها را با بهترین شاخص اندازه گیری که همان تست زنی است محک بزنید. در نهایت با نتایجی که از سنجش خود بدست می آورید می توانید خطاهای محاسباتی قبلی خود را اصلاح کنید.

یکی از مزایای دیگر تست زنی اینست که در حین انجام اینکار با چالش هایی روبرو خواهید شد که با حل کردن آنها وسعت ذهنی بهتری برای مطالعه تان ایجاد خواهد شد، به همین جهت است که مشاوران تخصصی حقوقی تست زنی را بعنوان برنامه روتین داوطلب درنظر میگیرند.

چه زمانی باید تست زنی را شروع کنیم؟

بهترین زمان برای تست زنی موقعی است که داوطلب مطالعه خوبی از منابع خود داشته باشد و در واقع به سطح آمادگی خوبی نسبت به تسلط به آن موضوع یا موضوعات رسیده باشد.

در حقیقت تازمانی که درباره مبحثی مطالعه نداشته باشید یا حتی مطالعه کافی نداشته باشید طبیعتا نتیجه مطلوبی از سنجش خود نخواهید گرفت. در نهایت به دلیل عدم دریافت نتیجه دلخواه هم موجب گمراهی در برنامه مطالعاتی و هم باعث کاهش اعتماد بنفس در شما می شود.

پس باید توجه داشته باشیدکه چه زمانی تست زنی را شروع کنید.

چه تست هایی برای آزمون های مشاغل حقوقی مفیدند؟

در اینجا به بررسی چند کتاب تست استاندارد مناسب آزمونهای وکالت، قضاوت و سر دفتری خواهیم پرداخت تا برای محک زدن خود بتوانید از این کتب استفاده نمایید:

کتب فوق مجموعه ای بروز از کتب پیشنهادی برای آزمونهای حقوقی می باشد که به داوطلبان با شرایط فوق پیشنهاد می شود.

توجه: (جهت خرید هریک از کتابهای فوق برروی آن کلیک کنید)

Comments 6

  1. سلام خسته نباشید من بسته وکالت را خریدم کتاب تستم دارم فقط برای اصول فقه کتاب ندارم میتونم همین یه دونه را بخرم؟

    1. درود برشما خانم ریحانه
      قبل از هر چیز تشکر میکنم به خاطر اعتمادتون به جی۵..در ادامه راجع به خرید کتاب تست باید بگم اصلا نیاز نیست تمام کتابها را تهیه کنید..حتی ۱ کتاب را هم میتونید به تنهایی سفارش بدید..برای دریافت راهنمایی بیشتر با کارشناسان حقوقمون تماس بگیرید..۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰

  2. سلام خسته نباشیدمن میخوام ارشد شرکت کنم برای متون حقوقی چه تستی بزنم؟

    1. سلام جناب بزرگی
      وقت شما هم بخیر باشه.تست پیشنهادی من به شما کتاب تست آقای رمضانی هست که همپوشانی خیلی خوبی با آزمون داره ..

  3. سلام چقد خوب شد که شما خودتون کتاب تستارو دارید من بسته ی قدرتی وکالتو ارم چنتا از این کتابارو میخوام چجوری باید بخرم؟

    1. درود به شما مهدیه جان
      بله با توجه به درخواست مکرر جی پنجی ها بررسی مفصل برای انتخاب بهترین کتب تستی انجام شد و نتیجه برای لیست تستهایی هست که برای شما داخل فروشگاهمون موجود کردیم ..برای خرید هم از قسمت فروشگاه سایتمون میتونید خرید داشته باشید هم با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس بگیرید و سفارشتون رو ثبت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *